Korištenje suvremenih tehnologija u istraživanjima adolescenata
Veliko nam je zadovoljstvo i iznimna čast pozvati Vas na znanstveni skup “Korištenje suvremenih tehnologija u istraživanjima adolescencije” koji će se održati na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u četvrtak 15.02.2024. godine od 9 do 15:00.
Generacija adolescenata u svijetu broji više od 1.8 milijardi mladih te je najveća u povijesti. Odrastanje je danas obilježeno brojnim društvenim i ekonomskim krizama, klimatskim promjenama te kompleksnim čimbenicima u okruženju koji dovode do raznih individualnih razvojnih putanji. Ukoliko želimo odgovoriti na sve potrebe mladih danas, potrebno je promišljati o suvremenim metodama i korištenju tehnologije u istraživanjima adolescencije i u našem domaćem kontekstu. Odgovore o individualnim razlikama u životnim pričama adolescenata mogu nam dati razne metode uzorkovanja svakodnevnog iskustva te kombiniranje fizioloških mjerenja s tradicionalnim mjerama ljudskog razvoja.
Ovom konferencijom voljeli bismo započeti dijalog u području, povezati domaće znanstvenike koji imaju iskustva u raznim studijama adolescencije uz pomoć tehnologije, ali i inspirirati neka buduća istraživanja i projekte.
Skup će se održati u dvorani Plitvice u zgradi Nastavno-kliničkog centra Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, Kampus Borongaj (Borongajska cesta 83f, Zagreb) prema programu.
Sudjelovanje na znanstvenom skupu je u potpunosti besplatno te je dio aktivnosti Uspostavnog HRZZ projekta Testiranje 5c modela pozitivnog razvoja mladih: tradicionalno i digitalno mobilno mjerenje (P.R.O.T.E.C.T. UIP-2020-2852).
Skup je namijenjen svim doktorandima te istraživačima koji se žele upoznati s metodologijom uzorkovanja iskustva, momentarne procjene, dnevničkih studija te primjene fizioloških i ambulatornih mjera u području adolescencije i šireg ljudskog razvoja.
Prijave na skup su obavezne pa Vas molimo za prijavu na ovoj poveznici:
https://forms.office.com/e/NbwfPmVZbH
Radujemo se susretu s Vama!
Tim projekta P.R.O.T.E.C.T.